Tubik57 Bebeğimin burnu çok dolu ve serum fizyolojik yapıyorum. Serumu buzdolabında muhafaza ediyoruz ama bebeğe bunu dolaptan cıktığı gibi mi sıkıyorsunuz oda ısısına geldiğinde mi ?