Deletedmom_100 giderdim. Enişte belli ki boşboğazın teki. Karısı da kızı da bunu kabullenmiş söylediklerini ciddiye almıyor. Yani özellikle o mesajda olan şey ciddi önemsenen bir durum olsa bırak sana atarken dikkatsizlik yapmasını mesaj gelince başka kimse görmesin diye silerdi bile🤷🏻♀️ siz bu adamı çok ciddiye almış boşuna kuzeninizle teyzenizle aranızı açmış en güzel günlerine gölge düşürmüşsünüz🤷🏻♀️
Tabiki bildiğiniz yaşadığınız çok başka şeyler de vardır bizim bilmediğimiz doğal olarak ama yazdıklarınızı okuduğumda ben böyle düşündüm.
Ben ne yapardım o mesajı gördüğümde baban da amma patavatsız, yaptığı şey ayıp bu şaka değil filan diye tavrımı koyardım. Annemin böyle bir şey için canını sıkmazdım. Ama kuzenimle teyzemle ilişkimi bozmaz, babasını görmezden gelir en çok ben eğlenirdim🤷🏻♀️