Merhaba! Benim abim öz kızına tacizden dolayı 16 yıl hapis cezası aldı ve ailem yengeme inanmıyor ve hiç
bir şekilde yengemi arayıp yanında olmadılar yengem boşanma davası da açtı ben bu süreçte yengemin yanında oldum diye ailem bana tavır yapıyor ailem bu durumun iftira olduğunu ve inanmadıkları için de istinaf mahkemesine başvuracaklarmış.Süreç nasıl ilerler ceza reddi yada indirimi olur mu