Bebeğim dört aylık. Doğduğundan beri ne kadar çevirmeye calistiysam da soluna doğru yattı sol taraf hafif basık ve kafasının arkası düz kaldı. Sağa yatirmaya çalışıyorum ama yine de ceviriyo kendi istedivi gibi yatiyo. Düz kafa yastığı aldım ama onda da düz yatiyo sonuçta nasıl arkası normal şekil alcak ki? Tavsiyeniz var mı lütfen yardım