emzirirken olmadım taa 2013 yılında başlası kronik sebebi olmayan ürtiker bende. o zamandan beri düzenli ilaç kullanıyorum ilaçsız duramıyorum dudağım şişiyor her yerim kaşımaktan yara oluyor. hamile olduğumu ilk öğrendiğimde kullanabileceğim ilaç var mı diye sormuştum doktorumun onayıyla hamileyken de emzirirken de kullandım herhangi bir yan etki yaşamadım