Mgf benim bebeğim üç aylık, alttan cok güzel cıkarıyor o ıkınmaları ayaklarını toplamaları bitti ama agızdan cıkarmıyor, eskisi gibi ben pat pat vurup çıkarmıssını bekliyorum önceden hemen o sekilde yapınca çıkarırdı artık öyle cıkarmıyor acaba neden yani ben gaz damlasını kestim zaten hic bir sorunu yok suan