Merhabalar. Aranızda bebeği için Kehribar Kolye kullanan var mı? Bebeğim 3.5 aylık ve diş çıkartacak galiba. İnanılmaz derecede sürekli salyası akıyor elleri hep ağızda öfkelenip yumruk yapıp ağzına sokuyor parmaklarıyla damağını kaşıyor ve 37.5 i geçmeyen ara ara ateşlenmeleri oluyor. Tahlil yaptırdık ateşi için. Kanda ve kaka da anormal bir şey olmadı galiba diş çıkarıyor diye düşündük. Kehribar kolyeyi çok duydum diş döneminde faydasını gören var mı? Bir de asit salgıladığı için zararlı diyenler de var ama