Selam anneler umarım hepiniz iyisinizdir 😊 malum havalar bir sıcak bir soğuk. Gündüz çok sıcakken gece serin oluyor. Haliyle çocuğumu nasıl giydireceğimi şaşırıyorum. Oğlum 2 aylık, evde 24-25 derece gündüz, gece 22 derece. Kısa kollu zıbın ve alt üstüne yün yelek giydirdim şimdi terlemiş? Yelek giydirmezsem üşüyor. Uzun kollu giydirsem terliyor su gibi oluyor. Ne yapacağımı şaşırdım lütfen yardım edin 🥲