Nerdeyse 2 hafta olucak bende yaşıyorum 3 ü kez tekrarlıyo.. antibiyotik kullanıyorum ikinci kutu bitmek üzere.. iki göğsümde de olmuştu tıkanıklık biri açıldı ama sağ göğsüm de kitle kaldı sanki ağrı şişlik kızarıklık kayboldu antibiyotik bitince tekrarlamaz umarım çok zor apseye dönüşmesinden korkuyorum. Sütüm baya azaldı meme + mama şeklinde ilerliyoruz malesef doymuyo kızım çok üzülüyorum ama elden bişey gelmiyo..