Kızlar epilepsi ilacı tadı biraz keskin
Şırınga ile içmiyor
Kaşığı döktüm şimdi her kaşıkla biseyler vermeye çalıştığımda şurup veriyorum sanıyor ağzını kitliyor kaşık reddi başladı
Biberonla vermeye çalıştım bu kezde onla verdiklerimi şurup sanıyor biberon reddi başladı
Yiyeceklerinin içine katıyorum ama şurubun tadını yine aldığı için tükürüyor ağzını kitliyor
Nasıl vereceğim artık bilmiyorum kollarını tutup yanaklarını sıkıp zorla iciriyorum böyle oluncada korkuyor ağlıyor tükendim kaldım 7 ay 22 günlük 😫😫