Denizbkr Önce dilinde başladı aşırı yayılmadan tedaviye başladık. Sonra dudak içlerinde oluştu. Karbonatlı su ve mikostatin diye bir ilaçla tedaviye uyguluyoruz. Normalde 7-10 gün içerisinde geçer dedi 2 farklı doktor. Ama bizimki yok geçmiyor. Dili silindi ama dudak içinde bir azalıyo bi artıyo. Başına gelen var mı? Geçen gün doktora gittim bana süt artığı bu dedi. Eline bi peçete alıp sildi geçti bende şok oldum. 2 gündür karbonatla silmiyorum bakalım ne olacak diye. Şuan dudak içi bembeyaz ve silince geçmiyor. Bu süt artığı falan değil yani. İmmunolojiden randevu kovalıyorum ama belliki bu bölüm çok az hastanede var. Ne yapmam gerek bilmiyorum. İlaç bitecek birkaç güne. Ya tekrar geri dönerse diye endişeliyim. Yavrum çok rahatsız dudağından zaten.
semanurrr06 Denizbkr merhaba karadut şurubu mi sulandırıp silebilirsiniz 6aydan büyükse sulandırma dan da silebilirsiniz
semanurrr06 Denizbkr sulandırıp silmekte bı sakınca olmadığını söylediler kızımın damağında vardı ben pamukcik yada aft sandım hemşire karbonatlı su yada anne sütüyle sil demisti yaptım ama geçmedi doktor a diş incisi olduğunu söyledi 1aydan fazladır hala var diş dönemlerinde huysuzluk dönemlerinde de ağız içinin silinmesi iyi geliyormuş
muzlurulopasta Denizbkr çok geçmiş olsun. Benim oğlumda 2 ağlık. Dilinde pamukçuk var. Bayadır sizin kullandığınız ilacı kullanıyorum geçmedi. Acaba her emzirmeden sonra temiz ıslak bez ile silmek mi gerekir.
Denizbkr muzlurulopasta sağol canım sanada çok geçmiş olsun. Ben mama destekli gidiyordum. Mamadan dolayı kalıntılar oluyordu dilinde. Pamukçuğa çevirdi o kendini sonra. Hemen tedaviye başladık. Her emzirmeden sonra ve önce karbonatlı suyla kendi göğüs ucumuda silip emzirdim. Günde 3 4 defada ağzını siliyorum. 2 gündür deneme amaçlı ara verdim doktor öyle söyleyince ama devam edicem silmeye. Ne kadar oldu sizin. Benim 1 ay olcak bikaç güne.
muzlurulopasta Denizbkr her gün bir kere siliyorum ben. Daha fazla silmek lazım haklısınız. Benimde 1 ay olacak
Denizbkr semanurrr06 ilacı bir bitireyim geçmezse denicem karadutu. Az önce karbonat çlı su yapıp sildim dudağını geçti. Çok az silik kaldı. Her emzirmeden sonra silmem gerekiyo gibi geliyo.
Denizbkr muzlurulopasta dün arttıkça sildim geçti. Bebeğimde rahatlıyor sildikçe. İnşaallah geçecek bakalım.
Gulhn Canım benim bebeğimde 2,5 aylık. 2 haftaya bir bununla uğraşıyorum. İllallah geldi pamukçuktan. Bi ilaç kullanıyorum 2 seferde hiç birşey kalmıyor. Senin kullndığını bende kullandım fakat hiç faydası olmamıştı
Denizbkr Gulhn Uğraşmak problem değil. Bebeğim rahatsız oluyor dudağından. Dili sürekli orda. Köpük çıkarıyo. Bazen memeyi ağzına alınca acıyo dudağı. Bunlar canımı sıkıyo.