Annebbk Çok normal ama yaşadıklarımızdan sonra 2 ay oldu eve geçeli hala her gün gözüm lambalarda, ama girdikten sonra bir kere sallandık çok şükür olmuyor artık öyle fazla zihnini başka şeylerle doldurmaya çalış ama olmuyorsa da tek seansta olsa al destek kendini yıpratma boş yere