Merhaba anneler ☺️ kızım 6 buçuk aylık, ismine her zaman bakmıyor. Yani mesela bazen onu oda da yalnız bırakıyorum daha sonra yanına geliyorum bir yere saklanarak sesleniyorum gelen sesi arıyor. Ama mesela bazen örnek veriyorum bir oyuncak ile oynuyor diyelim sesleniyorum fakat bakmıyor yani ilgisini tamamen oyuncağına veriyor. Normal bir durum mu bu acaba?