merhabalar, analık izni bitikten sonra rapor kullandım. raporum bitmek üzere. yarı zamanlı çalışma hakkında bilginiz var mı? kurum ile de görüşeceğim sizler kullandınız mı? rapor kullandığım için sorun olur mu acaba, bir de maaştan kesinti oluyor mu o iki aylık yarı zamanlı çalışmada? bilgisi olan paylaşırsa memnun olurum.