Selam anneler gebelik testi aldim aksam yaptim bir cizgi vardi silikte olsa baska cizgi yoktu sevindim degilim demek ki diye esim attirmadi testi cope sabah su an baktim bir tane kirmizi silik cizgi belirmis bu simdi dogru mudur ya kan testi verio yuzlesmeye hic hazir degilim kariyerimin pesinden gidecektim biraz