Arkadaşlar selam 4 aylık bebeğim pusete bir türlü alışamıyor her gün deniyorumda. Karnı tok altı yemiz uykusunu almış bir şekilde deniyorum. Hazır havalar güzel spor olsun diye uzun yürüyüşler yapmak istiyorum. Dün 15 dakka yol gittim sonra baya ağlayınca aldım kucağıma geri dönüşte hep kucağımda taşıdım 6 kilo kucakta bu sıcakta belimde koptu tabi. Allahtan kayınvalidem yanımdaydı arabayıda o sürdü eve kadar siz nasıl yaptınız fikri olan var mı?