Kızlar oglum 3bucuk yasında 1haffa öncesne kadar birşeyi yoktu birgün gribe yakalandı ama iyikeşti gün içinde bişeyi yok ama gece uyurkn horluyo helede sabah 5den sonra tıkanınca sinirlniyo aglıyo burun spreyi sıkıyorum fayda etmiyo viks sürüyorum olmuyo sogana karanfil bile batrdım yok nevresmleri yıkadım yok delircem bu ne olabilir alerji desem sonrada olurmu blmiyom hasta desem degil cocugum keyfi yerinde yiyo içiyo ama gecelerimiz berbat geçiyo burnunda bir kuruluyok var sanki doluluk degilde anlmadım tavsiyelernz nedr bu durumda