Kızlar bebeğim 8 aylık. Saatlerdir uykusunda inliyor hiç durmadan. Ateşini ölçtüm 37 çıktı alından. Normalde aşırı derecede sese duyarlıdır, yanındayken eşimle sesli konuştuk uyanmadı bile, sadece inliyo hiç durmadan. Uyumadan önce 4 kere kustu, ayağımda sallarken uyuturken 1-2 defada öğürdü kusacak gibi oldu. Ben grip oldum sanırım onada geçiriyorum, hapşuruk öksürükte vardı iki gündür bebeğimde ama sanki grip gibi değildi calpol falan hiç vermedim. Uykusunda inlemesi beni tedirgin etti, daha yeni iki tane diş çıkardı ama çıkardı yani dişten değildir diye düşünüyorum. Yenidoğanken uykusunda inleme çok vardı, ama büyüdüğü zaman ilk kez böyle uykusunda inlediğini gördüm. Sanki bi yeri ağrıyo gibi. Bi bebek uykusunda neden inler ki saatlerce? Bide ateşi normal mi 37