Bunu kullananlar memnunmusunuz oğlumun göz kapaklarında benim burnum da egzama var her beslenme sonrası kızarıyo göz kapakları bende süt ürünleri tüketince tetikliyor egzamayı aşırı kaşındırıyor bugün sabah geldi kargo kendime denedim 2 saat bişey olmadı oğlumun göz kapağına da sürdüm bende ne kaşıntıyı aldı ne iyi etti işe yaramadı oğlumda da işe yaramadı 2 defa sürdüm ona da akşam üstü gözünden yaş gelmeye başladı banyo yaptırdım yıkadım yüzünü yine yaş geldi ama kızarıklık yok sonra birden benimde gözlerim acımaya ve yaş akmaya başladı yaramadımı bize hiç böyle olan varmı ya gözle temas etmedi hiç