Bebeğim 8 aylık ve ek gıdaya geçtiğimizden beri 2 güne bir püskürterek kusuyor , doktorumuz reflüden şüphe edip ilaç verdi ama malesef geçmedi , ek gıdadan sonra bebeğim yemek yemekten mama içmekten de soğuduğu içim kilo alımı çok yavaşladı .kustuğu zaman öyle çok kusuyor ki karşımızdaki sandalyeye püskürtüyor , başına böyle bit şey gelen duyan bilen var mı ? Bir çare bulamadık aylardır