Atlas_mom Şöyle söyliyim çok aşırı derecede tatlı bir şekilde verin demiyoruz ya bunu hiç benle tabi vermez sadece çok küçücük damla kadar olsa o tadı aldıktan sonra zaten emziği emmeye başlar benim bebeğime çok düşük bir oranda sarılık dediklerinde çok yakın arkadaşım o da hemşire şekerli su verin demişti mesela o zaman Buda yanlış bir hareket bunuda yapmamız gerekir ama sarılık çıkan bebeklerde şekerli su çok az bir şey verilir ki şekerli su hem kakasını yapmakta hem de karnı arıyorsa ona da iyi gelebilir doğal olarak eskilerin yaptığı şeyler o yüzden size söylüyorum tabi size kalmış ister yaparsınız ister Yapmazsınız