Cansuu6155 Merhabalar biz bu konuda çok kararsız kaldık özel bir aşı olduğu için doktorumuz ne vurulun dedi ne de vurulmayın ne yapalım bilemedik yaptıran var mı
Sunbaby26 Cansuu6155 Kesinlikle yaptır Kanlı ishal çok fazla görülüyor bi süredir salgın gibi oldu. Risk almaya gerek yok bence ben yeni yaptırdım
Nrhnuluky Kesinlikle yaptirmamizi söyledi takipli hemşiremiz ilk dozu yapıldı 1.5ay sonrada ikincisi için gidicez…
Cansuu6155 Nrhnuluky bizede ebe tedavisi olan bir hastalık olduğunu şuan zaten dozlar toplam 2140₺ özel aşı bu yüzden ben kendi çocuğumada yaptırmadım dedi yani sanırım doktorlarda hem fikir değiller bu konuda
Merveio14 @“Cansuu6155”#p2 2 aylığız önümüzdeki hafta çağıracaklar aşıya, hangi aşılar ücretli Şuan sağlıkocağında hangi aşılar yapılacak ve hangiler ücretsiz yapılıyor. Banada bilgi verir misiniz
Serifemete Ben yaptırmadım gerekli olsa sağlık bakanlığı yaptirir düşüncem belki cahilce ama. Allah bütün çocuklarımızı korusun
Melis1706 Serifemete yaprirmayan iki tanidigimiz hastanede yatti cocuklari 1 hafta helak oldular bir tanesinin annesinede bulasti ve burada o hastaligi geciren asi yaptirmayan o kadar cok anne post actiki ve onlarda o kadar pisman olmuslardiki ne olursa olsun hic bir cocugun hastalik konusunda riske atilmamasi kanaatindeyim. @Cansuu6155