Elifakar76 doktorum 3. Gün korse takabilirsin demişti. Taktım ama karnımda herhangi bir inme olmadı sadece topladı yine şıp şıp sallanıyor bende sinir oldum çıkartım attım wala. Sonra farklı bişide almadım Fırsatımda olmadı doğrusu ne almaya ne kullanmaya…
doktorum bi krem önerdi izleri yok eden 600 TL idi . Eşim aldı kremi ama ben gereksiz buldum iade ettim.
Çünkü dikiş yerindeki iz benm için çok kıymetli. bebeğimden bedenimde kalan bi yeri, izi olsun istedim. Her baktığımda doğumumu hatırlamak istedim ve bu yer kremle kaybetmek istemedim zaten kapalıyım gerekte duymadım.