iremdonmezz Bebeğimin dişi patlamış bugün çıkıyor şuanda ateşi 38.3 ve uyuyor üzerinde sadece zıbını var uyandırıp calpol vermeli miyim ateşle uyuması sıkıntı mı ne yapmam lazım :((
Herkan1807 iremdonmezz kaç aylık ateşi dişten dolayı ise çok yükselmez direk calpol vermeyin bence bırakın vücudu savunmasını yapsın calpol verip düşürdüğünüz zaman bağışıklığının görevi yarıda kalıyor çok yükselmedikçe tercih etmeyin zAten diş ateşi 39 40 ları bulmaz
Yeniannee_ iremdonmezz diş ateşi 38i geçmez farklı bir durum olabilir doktorların görüşü bu yönde diye biliyorum. yakından takip edin calpol de verebilirsiniz duruma göre
iremdonmezz alintugce34 Herkan1807 Herkan1807 Yeniannee_ Missbuss Semihinannesi Dayanamadım kaldırdım verdim 11 kg 2 çay kaşığı verdim yeterli mi sizce
iremdonmezz 8 aylık ilk dişi çıkıyor ilk defa yaşıyorum bu süreci çok endişeliyim ateşli uyuduğu için
Missbuss iremdonmezz 38.5 üstüne çıkmadığı sürece vermeyin bence. Ateş diştense 3 günü ve 38.5 i geçmediği sürece sorun yok.
SareLinaM iremdonmezz geçen hafta aynı sorunu Ben de yaşadım calpol ile sürekli alışık olduğu için ateşi düşürmedi ibufen kullandım düşürdü 6 ay üzeri kullanabilir diye duydum ama yine de eczaneyi danışın isterseniz bizimki de dişten di
Semihinannesi iremdonmezz bence calpol verin farkinda olmazsiniz daha cok yukselir diste cikarsa her cocuğun bünyesi farkli yani
aylizinannesiii iremdonmezz 37.5 üstüne çıkan ateş diş ateşi değildir dedi doktorumuz enfeksiyon veya mikrop var vücudunda dedi bir doktora götürün bence