ezguscom Kızlar bebeğim 62 günlük bugün itibariyle sadece anne sütüyle besleniyor çevremdeki herkes çok sıcak su ver diyip duruyor. Doktor kontrolümüze de var. Tecrübeli anneler neler yaptınız? Doktor ne önerdi bu konuda?
Paramedik16 ezguscom bizim doktorumuz 6 ay önermiyor suyu benim ikizlerim 5.5 aylık ve sadece mamayla besleniyorlar su verme dedi bana ki anne sütünden karşılıyor su ihtiyacını bebekler mamada aynı şekilde suyla yapılıyor sonuçta ben yeni yeni bi çay kaşığı vermeye başladım o da tadına biraz alışsınlar diye ki zaten tükürüyorlar
Semihinannesi ezguscom anne sütü zaten su ihtiyacini karsilar gerek yok mama verirsen su icmesi gerek cunku mamanin icerigi anne sutune göre biraz agır kaliyor ben msmayla besledim dogumdan iyibaren ve suda verdim kaynatilmiş sogumuş du hergün 2cay kasigi kadar her mamadan sonra tabi buyudukce miktar artiyodu
Paramedik16 ezguscom evet evet :) bende ek gıda döneminde zorlanmasınlar diye alıştırmaya çalışıyorum ufaktan