Anneler merhaba oğlum iki buçuk yaşın da ve hala emiyor yani emmesinden bıkmadım çok hoşuma gidiyor , gündüz hiç emmiyor sadece gece emiyor ama çok sık uyanıyor ve ikimizin de uykusu sürekli olarak bölünüyor. Bir çok yöntem denedim göğüslerime bant taktım üf oldu annecim dedim artık büyüdün sütüm bitti dedim ve son çare olarak sabır taşı denilen ve yorumlarda milyon tane annenin benim çocuğum sütü direk bıraktı iyiki almışım dediği üründü ama benim oğlum onun tadını da beğendi 😄 önerisi olan var mı başka ne deneye bilirim 🍀🌹