Nergis42 Kızlar merhaba oğlum 4. Ayına girecek ve prematüre bir bebek emziremiyorum sütüm yok mama olarak ne kullansam bilmiyorum şuan Bebelac kullanıyorum ama pek bı kilo aldırıcı özelliği yok siz hangi mamayi kullandığınız bebislerinizde yardımcı olur musunuz lütfen
Paramedik16 Nergis42 canım benim bebelerim de prematüre 28 haftalık doğdular şuan 5.5 aylıklar ama düzeltilmiş 3.5 aylıklar ben birine sma optipro kullanıyorum birine sma comfort bi bebeğim biraz gazlıydı ondan ona comfort olanı önermişti doktorumuz ilk 3.5 ay sadece anne sütü aldılar sonrasında sadece mama aylık 1000-1300 gr arası kilo alıyorlar doktorumuz gayet iyi dedi ama mama işi biraz deneme yanılma yöntemi oluyor her mama her bebeğe yaramıyor maalesef
Merveio14 Nergis42 bebelac erken doğum yapan arkadaşım kullandı güzel kilo aldırdı ben kullandım 1 hafta kilosu aynı gram değişmedi tadı bile yoktu mamanın. Aptamil e geçtim Şuan kilo alımı güzel ve memnunum.
Nergis42 Paramedik16 oğlumda 34 haftalıkken doğdu normalde 3.ayina girecek 2 buçuk ay emzirdim ama sonra sütüm kesildi Aptamil kullandım aşırı gaz yaptı kabız oldu bebeğim sma kullandim o Bebelac a göre daha iyi kilo aldırdı ama tereddüte kaldım acaba farklı bı mama kullanan olup memnun olan var mı diye sormak isteidm
purple1 Merhabalar, bebeğimin mama kullanması gerekiyor fakat içeriklerine baktım çoğunda Palm yağı var. İçim hiç rahat değil, sizler nasıl seçiyorsunuz mamaları?
Paramedik16 purple1 ben doktorumun önerisiyle sma ya başlamıştım kendisine güvenim ve saygım sonsuz o ne derse gözüm kapalı yapıyorum bebeklerime
Prenses_dzce Kiliculku aynı mamadan veriyorum az önce yaptım soğan gibi kokuyordu çalkalayın ca szidede öyle mi
Cansuu6155 Ben emziriyorum ama ilk aylar mama destekli devam ettim doktorumuz hipp önerdi zaten kolik bir bebek 3. Ayımıza gireceğiz ama çok şükür gereksiz şişirmedi gazda yapmadı bize hala bazen arada veriyoruz emziremediğiö durumlarda dışarıdaysam