Bgtglc67 Merhaba kızlar doğumdan 3 ay sonra ilk adetimi oldum 1 ay geçti hala ikinciyi olmadım bu durumu yaşayan var mı düzensizlik olur mu böyle?
ays33 Bgtglc67 aynı durum bende de var geçen ay olmuştum bu ay 10 gün gecikti normal galiba adet düzensizliği oluyormuş 1 sene
Eel Aynen ben de ikinci doğumumu şubat sonunda yaptım geçen ay adet oldum bu ay yok bir hafta geçti üstünden midem bulanıyor test yapmaya korkuyorum üstelik prezervatifle korunuyoruz ilk doğumdan sonra hiç düzensizlik yaşamamıştım çok gerginim ve karnım şişti sizin böyle belirtileriniz var mı?
Eel Fatmayymss_ şişkinlik var baya adet olamadığım için olabilir bebeğimi de emziriyorum sadece annesütü alıyor o yüzden de olabilir arada mide bulantısı da yaşıyorum ama hamileliklerimde bulantı sorunu yaşamadığım için emin olamıyorum bugün test alıp yapıcam mecburen.
Fatmayymss_ Eel aynı benimde sizin gibi 8 aylık bebeğim var Eel ne kadar gecikti adetiniz benim 5 gün oldu çok korkuyorum test yapmaya bu ay vitamin ilacı kullandım geciktirmiş olabilir mi bilmiyorum adetim düzenlidir
Eel anneyimanne00 ayy şu an o kadar mutluyum ki şunu yazdım lavaboya gittim ve adet olmuşum çok şükür 😊 hamileliklerim hariç hayatımda bir kere bile gecikme yaşamayan ve korunan biri olarak çok korktum daha bebeğim üç buçuk aylık
Eel Fatmayymss_ benim bebeğim daha 3,5 aylık ve ikinci bebeğim o yüzden çok korktum bu ay da 5-6 tane parol içmek zorunda kaldım diş ağrımdan bir de bu ikinci adetim doğumdan sonra sizin de hem vitaminler geciktirmiş olabilir hem de mevsim geçişlerinde normal diyorlar