Hamile kaldıktan sonra hipotroid çıktı 9ay ilaç kullandım dogum sonrası bıraktım doktor bir bilgi vermedi devamlı geleceksin die kızım şuan 3yaşında 05.09.2022 bazı şikayet oldu dahile gittim Bi ialç verip 2ay sonra gl dedi tekar gidince 3ay sonra gl dedi araştırdım tiroit hastasına endokrin die bölüm bakıyormuş 5ay sonra oraya randevu aldım gittim ilk ay degerim yüksek oldugu ilaç dozunu yetersiz oldunuz söyledi dozu yüksekti bu ay kontrol için gittim ultrason istedi 2sefer baktı doktor nodüle varmiş sag nodüle (2cmm 7:2çapında) dedi sol nodüle de (5cm9:4) çapında dedi şimdi emar istedi sonuca göre biyopsi yapılacak veya yapılmayacak dua edin sonuc iyi çıksın