Tunaaslan11 Arkadaşlar merhaba kızım 16 aylık halen suyu biberonda içiyoruz pipetle, bardakla içirmeyi çok denedim ama içemiyor tıkanıyor öksürmeye başlıyor ne yapmam lazım sizler nasıl alıştırdınız tecrübeleriniz ile banada yardımcı olur musunuz 🫶🏻🫶🏻🤝
ecmell10 Merhaba Nuk’un magic cup isimli suluğunu kesinlikle tavsiye ederim. Asla akıtma ve koku da yapmıyor. çocuklar çok kolaylıkla kavrıyorlar benim kızım 8 aylık falandı sanırım rahatça alışmıştı bundan içmeye. Sonra bardaktan içmekte de zorluk yaşamadı çevremde herkes kullanıyor