simiyyy bn bir mont almıştım kızıma lcw den alarmını üstünde unutmuşlardı fişim duruyordu ztn numaranı verdiğin zmn sıkıntı olmuyor ama o zmn komşumun eşi orda çalışıyordu dedim ona versem götürebilirmi cıkamıycam dedim eşi demiş eğer getirip alarmı unutmuşlar derse hangi kasadan aldıysa hangi çalışandan aldığı belli olur karşı taraf sıkıntı yaşar demişti çalışan için kendi cıkarsın evde dedi bnde poşetle cıkarmıştım