Nrc-2 benim olduğum yerde genel olarak kiralar çok abartı değil, ama evime göre kiram çok iyi çünkü ev sahibinin bir sürü evi var ve ihtiyacı yok. İstese daha fazla paraya birini alır kiracı olarak, ama iyi birisi olduğu için yapmıyor. Onun için de duamızı alıyor, bahsettiğiniz durum farklı. Benim anneannem de bir evden kira alıyor, kendi de oturduğu yer kira dediğiniz gibi ev sahibi zam yapınca anneannem de kendi kiracisina zam yapıyor. Ama ederi ne ise o, abartı yapmıyor, hatta kiracı zor durumda olduğunu söyledi biraz düşürdü bile. 20 yıllık bina yani ne kadar kira isteyebilir. Sizinde haklılık payiniz var, ama ikisi farklı🩷