Nurrrrrr233 Kızlar doğum yapalı 4.5 ay oldu hala karnımda kımıldamalar hissediyorum hamileyke. Olduğu gibi karnımın alt tarafında kasılma sertleşme hissediyorum çok tuhaf normalmi ki bu sizinde böylemi?
Noriye Nurrrrrr233 bende aynı 13 aylık bebeğim sanki bebek var içimde ama normal rahim toplanıyor diyorlar
Noriye Nurrrrrr233 adet oldunmu eğer şüphen yoksa kimildama normal ama kasilma sertleşme kısmı bende olmadı o konuda yorum yapamayacağım ben 8 ayda gördüm ta adet ve çok düzensiz 2 ayda veya 3 ayda bir oluyorum
Minikask35 Nurrrrrr233 kimildanmalar bende de vardı zamanla geçiyor rahim kendini topladığı için oluyormuş
naz-teke26 Nurrrrrr233 ay bendede oluyor helekı doğumun ılk zamanları sankı bebegım hala tekme atıyordu anneme derdım oda hatta belkı bıtane daha vardı çıkarmadılar derdı cıddı cıddı bıde saçma ama işte eskiler halada oluyor bazen sankı bırden bırı uçan tekme atıyor çok tuhaf ya bır kere kontrole gıttım bıdaha gıtmedım umarım normaldır
Nurrrrrr233 Mygirlmybaby Henüz 9 gün gecikmiş harket edip hissetmeniz için 24 haftalık felan olması gerekiyor imkansiz Yani sizde benim gibisiniz rahim toplanıyor diyorlar
Nurrrrrr233 Mygirlmybaby Bizede haber et canım ben üç hafta önce kan verdim negatifti şu an reglim zaten
Eftelya32 Oğlum 20 aylık doğum yaptıpımdan beri bende de ara ara kımıldamalar oluyor bence normal gibi
Agg2408 Nurrrrrr233 benim de bazen böyle sanki karnım oynuyo gibi oluyordu allahım yoksa hamileyim haberim mi yok diyordum 🫢
Serenkrglmz Kızım 12 aylık benimde sürekli oluyor .. hamilemiyim diyip test yapıyorum sürekli 😀 (Adet olmuyorum çünkü )
Nurrrrrr233 Mygirlmybaby Benimde 8 gün geçikmisti ama ben doğumdan sonra düzenli regl oldum sadece deri altı implant taktırdım o geciktirmisti sonra oldum şu an reglim