Ben her zaman elbette doktor önerilerimi bilgileri değerlendirerek bir nevi de kendi hislerime dayanarak hareket ettim.Şükür yanılmadım da.. Suya ben 3.ay da bazen bazen başladım.E bebek de fuska aldım önce daha sonra Civil de hayat su şimdi oğlum 9 aylık Erikli-kirazlı veriyorum. Markete gittiğim zaman da Civil ya da e bebek oradan alıyorum onlardan kullanıyorum.Ama çoğu zaman kendi içtiğimiz sulardan veriyorum.Kalabak hariç.Bir kaç kez kalabak da verdim ama.Elbette susuz kalmasın.Ben emziriyorum,ama suyu da haddi aşmadan 3-4 ay arası verdim .