Tazeanne109 kıskançlık çok şükür allaha olmadı amayaklastiginsa bırak kardeşini zarar vereceksin falan demedik hiç kızıma saldik kendi hallerine zaten aglayinca korkuyor uzaklasiyor basta kedi zannettim ilk eve geldiğinde. Ağlayınca kedi gibi sesi çıkmıştı oğlumun. Valla ben çok mutluyum tahammulumun olduğun inanam bir tane daha yapmak isterdim ama tahammül edemiyorum bazen. 6 aylık hamileyken kestik sütü yavaş yavas once gunduz vermedim memeye yapistiginda dikkatini dağıtıp dışarı falan çıkardım sevdiği şeyleri yaptım sonrada geç kestik inek sütü verdik memeye yaklastiginda