Aynı sorun bizde de var. 1 aylık olduğundan beri sürekli kusuyordu.Bazen beslenme sonrası sütü çıkarıyor, bazen yalnızca su, bazen peynirimsi gibi yapışkan. Ne tahliller yapıldı ne ilaçlar kullandık bir sonuca varamadık. Kakasını kontrol edin. Mukuslu oluyor mu? Bizim İnek sütü ve yumurta alerjimiz olduğu düşünülüyor. Şuan 3 aylık olduk, ben diyetteyim. Kusmalarımız azaldı biraz da olsa.