Niloyumben biz üç aylıktan belli tedavi görüyoruz zaten şuan kızım 3 yaşında doktorumuz ameliyattan önce ikinci bı ameliyat gerekebilir kayması fazla demişti zaten eskiye göre gözleri çok iyi çok az bişey kayma var gibi geliyor bana gözlük kullanıyoruz şuan bakalım ne diyecek bu seferki muayenede