Kızım 4 yaşında abla oldu.Yeni doğan kardeşini çok kıskanıyor.Hem çok seviyor hemde içten içe ona çok kızıyor.Tüm davranışları değişti.Bize vuruyor bizi sevmediğini söylüyor.Birşey söylediğmzde sürekli aglıyor.Evden gitmek istiyor ama bensizde annemde fln kalmıyor.Onuda anlıyorum ama aşırı yıprandım.Neler yapabilirim .çocuk psikiyatrisine mi gitsem.Bunun üstesinden gelemiyorum.İyi davranıyorum konuşusuyorum herşeyi anlatıyorum ama dinlemiyor beni.😢