Dlbrelif 3 ay önce doğum yaptım. Kırkımız çıktıktan 5 gün sonra çok yoğun olmamakla beraber adet gördüm. Ama ondan sonra olmadım. Kırkbaşı görmüşsün olman lazım diyorlar. Normal mi acaba siz ne zaman düzenli olarak adet görmeye başladınız.
BurcuuY Dlbrelif ben de 6 ay oldu Doğum yapalı 40 çıktıktan sonra bi iki damla geldi o kadar bi daha hiç adet olmadım bugün doktor gitçez inşallah bakalım ne dicek🤷♀️
Minnoo35 Dlbrelif 14 ay oldu bnki adet olmayalı 🤷♀️ İlk 1 sene emzirdiğin için olamayabiliyormuşsun dr normal dedi
Gamzeciks Dlbrelif 4 ay olacak haftaya bende henüz olmadım. 2.ay kontrole gitmiştim. Simir testi yapıldı. Yumurtalıklar ve rahim gayet normal eski haline dönmüş emziren kadınlarda 1 seneye kdr kanama olmaması normal dedi kadın doğum uzmanı. Rahat etmiyorsa için bi randevu alıp git
Sarekus Aynen ya bende öyleyimhamilelik psikolojisinden çıkamadıgım için çok kırkuyorum hamilemiyim yine diye 😁😁kırkım cıkınca bir hafta fln kanama tarzı bişeyler oldu adet oldugumu düşündüm ama bu ay olmadım kaç gün geçti