Kızlar bebeğim süt ürünleri alerjisi var anne sütü almadı biz alerji maması neocate kullanıyorduk değiştik evovia rp 2 kullanıyoruz şimdi iki gündür sorum şu bebeğim kilo almıyor 4 tabak da ek gıda yiyor irmikli prinç unlu meyveli sebzeli muhallebiler vs yiyor ona rağmen cılız bir bebek dr çok geri kalmış dedi çocuk gastroya götür dedi emiliminde problem olabilir dedi bugün doktor Götütenler nasıl bir tedavi ve işe yarıyor mu acaba