Kızlar buraya kaç post açtım bilmiyorum 🤣 ama karnımın sol tarafında şişlik var ve sanki içimde bir şey kimildiyor. Adetimin gecikmesi yarınla birlikte 9 gün olacak. 4 kere test yaptım negatif. Kan testi vericem ve bu da ikinci adetim. Böyle olup adet olan var mı ya? Kaç gün geciktikten sonra adet oldunuuuuuz??????