afra_orhon87 Daha çok erken değil mi kizkar alttan iki diş birden geliyor ucu beyaz beyaz 😣 bütün gece eli agzinda ne rahatlatır bu dönemde ♥️
yldrm986 afra_orhon87 benim oğlum 10 aylık,hâlâ yok diş ortada,ben de sabırsızlıkla bekliyorum.Genetik faktörler çok önemli, eşim 1 yaşında çıkarmış öyle olacak galiba..Sizin de genetik olabilir ☺️
Ironsides afra_orhon87 benkmkinde de eli agiza goturmeler salyalanmalar basladi 3 aylik olduk daha yeni yok yaa cikmiyodur dis diye kendimi avutuyodum cikiyomuuu yanii 🤔🤔
MinasMom34 afra_orhon87 bazı yerlerde okumuştum burda onlar diş değil diş elması mı neymiş sanırım tam da hatırlamıyorum ama benim kızım da 5 gün sinra 4 aylık olacak inşallah benim kizimda da aynı şeyler var salya olmasının sebebi bu aylarda bebekler tükürük bezlerine hakim olamadığı için aliyomus her şeyi ağzına götürme isteği de cisimleri vs tanıma açısından dolayiymis ondan olabilir 🤗
Fadimenur0468 afra_orhon87 benim kızımında eli agzımda sürekli salyası akiyor tukuruk cikariyor suan 3 ay 4 günlük ama görünürde bisey yok. Bide damagıyla göğüs ucunü sık.aya basladı emerken bunlar dis belirtisimidir acaba.
afra_orhon87 yldrm986 ah ne büyük rahatlık ya daha diş yok bizim uçtan belli oldu oatlanasini beklyiruz
findikburun MinasMom34 aaa benim kızım bu 😀 bende diş mi çıkarıyor acaba dedim söylediğiniz belirtilerin hepsi var yaklaşık 1 aydır şuan 4 ay 5 günlüğüz
Mduygum Bisi tutamiyo ya bu aylarda eline bisi veremezsn dogru duzgun oyuzden dis jeli alman bebek icin daha rahatlatici olabilir bence.
Mduygum MinasMom34 🤷🏻♀️ Bende erken dis cikaran bebek annesi oldugum icin ben kullandim ve benim oglum cok skintilar cekti dis cikarirken gunlerce atesleniyodu soguk dis kasiyicilar soguk salatalik falan hepsi bogaz enfeksiyonuna sebep oldu kendi bilir ben onerdim sadece
Misterious Diş kaşıma aparatları var parmağınıza takip siz kasıyorsunuz dış etlerini bu aydaki bebeğe en uygun yöntem o olabilir gibi geldi
Dimplesbaby Benim oğlumun da 3 buçuk aylıkken kocaman bir dişi çıkmıştı bile bende inanamadım şuan 16 aylık 16 diş var ağzında erken diş çıkarmak çok zor oluyor hep huzursuz oluyor Allah yardımcın olsun
Berfe afra_orhon87 bizimde 3 aylıkken belirginleşti 5 aylık olduk patladı ben diş kaşıyıcısını buzdolabında soğutup eline veriyorum iyi geliyor
DenizAtannesi Kehribar kolye iyi geliyor diyenler var düşünüyorum ama bilen anneler yazarsa daha iyi olur
Mervensonmez afra_orhon87 benim kızımda öyleydi şuanda 4 ay 20 günlük beş gün önce falan üstten dişi patladı doktor 3 ay kontrolünde demişti zaten damakları sertleşmiş erken çıkaracak diye