Arkadaşlar aşırı panik yaptım test aldım test yaptım 29 gün oldu adetim biteli. Adet gününden sayarsam 34 gün oldu sayınca ama test yaptım 2 çocuk var bende biri 3 yaşında biri 7 aylık düzenli adet olurdum neden böyle oldu yani çok stres yaptı m korunmayı sorarsanız eşim korunuyordu of streslere girdim ya emzirdiğim içinmi böyle oldum ne oldu sabahta gidip kan vericem dahiliyeye