Kızlar bebeğimin 4ncü ay kontrolü vardı bugün biraz minyon bi bebek 2770 47 cm doğdu şuan sadece anne süt alıyor günde iki üç kere kakasını yapıyor bugün doktor kontrolünde kilosu 5600 61 cm geldi doktor aslında iyi yakalamış ayına göre ama mama takviyesi yapmayı deneyebilirsin emzirdikten sonra doymuyosa eğer dedi mama önerisi yaptı ve bugün denedim hiçbir şekilde biberonu tutmuyor aç olsa dahi doğduğundan beri emzikte tutturamadım zaten tamamen memeye bağımlı bi bebek oldu ama ben kilosunun biraz daha toparlamasını istiyorum mamayı biberonla nasıl verebilirim ya da eğer sütümün daha besleyici kilo aldırıcı olmasını nasıl sağlayabilirim