giiizemsi KayraVeAnnesi_06 bende özel aldım ama yaptı. Sidefer kullanıyorum oysaki doktoruma yazdım yapabiliyor dedi
KayraVeAnnesi_06 giiizemsi Anladım bilmiyorum , tabiki olabilir biz bile kullandığımızda yapıyor ama çok şükür bebeğimde sorun yaşamadım
giiizemsi Kubra226 geçmiş olsun🙏🏼 doktor fitil vermişti bizede 3 gün yapmayınca. 1 gün araylada verebilirsiniz dedi sidefer marka kullanıyorum
Kubra226 giiizemsi sizde sidefer mi kabızlık yaptı ama üç gün çok erken değil mi 10 güne kadar normal diyorlar
giiizemsi Mucizeoldu Mucizeoldu aa bilmiyordumm. Ben gün içerisinde veriyordum saati yoktu emdikten sonra yarım saat sonra veriyordum 😞 böyle de deniyeceğim. Teşekkürler 🌺
KayraVeAnnesi_06 giiizemsi Teşekkür ederiz , inşallab sizde bebeğinize iyi geleni bulursunuz ve sıkıntı çekmezsiniz
Zeyzeh2 giiizemsi bestiron kullaniyorum ben tamemem temiz içerikli kabiz yapmaiyor şuan 16 aylığız yine veriyorum ben bu şişede bitince doktora danışıp keserim sanirim
ballibebekannesi Serapkabael sidefer kullanıyoruz kabızlık yapmadı özellikle doktora sordum hangisi kabızlık yapmıyorsa onu verin deyince bunu verdi