Selam kızlar , eşimin en büyük hayali kendi işini kurmak Şuan ki işine harcadığı enerjiyi kendi emeğine harcamak evlendiğimiz günden beri buna kafa patlatıyoruz 😂 taksiden , giyime , gıda sektöründen , organizyon şirketine , dekarosyon ürünlerinden kişiye özel tasarımlara kadar herşeyi bin kere düşündük ancak odaklanıp evet hadi yapalım girişelim diyemiyoruz . Siz ticarete atılacak olsanız ne yapardınız ? Parlak fikirlere ihtiyacım var 🤗