Bizde üç aylığız dün olduk bütün gün ağladı diyebilirim sırt üstü yattığında korktuğu için nerdeyse hiç emmedi sargısı eve gelince hemen düştü geceden uyuştırucu kremle terramycını sürdüm sabah olalı mız mızlanma dışı birşey yok inşallah olmaz deriyi geri itmeyi sorduğumda bebeğimin pipisi dışardaymış o yüzden yapmana gerek yok dedi bu arada ilk gün sünnetten sonra panox diye bir fitil veriyolar onu mutlaka atmal lazım bence hem uyutuyo hem rahatlatıp acıyı alıyo