Nepenthe_ Bebeğim bugün 20 günlük oldu ve ben inanılmaz yıprandım. Emen bir bebek değil zaten normal memeyi hiç emmiyor silikon uç ile emiyor onuda çoğu zaman ağzında tutup geri çıkarıyor sanki bütün sütler akıyor ağzından ve asla emerek uyumuyor. Mama tavsiyesi yapıyorum başından beri mama içince uyuyor sadece onuda 4-5 saate bir 2 ölçek veriyorum ancak o zaman uyuyor 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum zorla bunlar neyse ama kurulmuş gibi gece 12 den sabah 5 e kadar asla uyumuyor mamada versem uyumuyor kafayı yiyeceğim artık tükendim bazen o kadar doluyorum ağlama krizi geliyor oturup onunla ağlıyorum ne yapacağımı bilmiyorum daha nereye kadar böyke devam edecek bilmiyorum günlerdir uykuya hasretim 😢
alintugce34 Nepenthe_ suan daha çok küçük annesi sana ıhtıyacı var ten teması yapın gazını güzelce çıkar bırlıkte uyuyun gece gündüz ayrımı yok sabır diliyorum güzel anne hepsı geçecek 🌸
Poly-ana Nepenthe_ Canım gaz sancısı yaşıyor olabilir önce uykusuzluğun sebebini bulun sonra çözümünü inşallah. Gazsa eğer doktorumuza danışıp takviye kullanın rahatlasın bebiş. Sende biraz daha sık dişini 40ından sonra daha düzene oturuyor 3. Aydan sonra biraz daha. Az kaldı inşallah güzel anne zamanla daha kolay olacak 🫶🏻
Aryaklc Nepenthe_ kızım 4 aylık hâlâ uyku yüzü görmedim ama kızım o zamanlarinda gazını çıkartınca gazi bitiyo sanıyordum ama öyle değilmiş hepsi gaz sancisiymis sonundaki bulduğum bir doktor mama verirken 10 dk da bitiriyorsa bunu 3 e bölün 3 dk bir agizindan alin gazını çıkarın sonra mama verin sonra yine gazini cikarip tekrar mamaya devam edin demidti onu yaptığımda gazı azaldı.
Ogrenecekcokseyvar Nepenthe_ ah ah kendimi gördüm sende beneğim 2 aylık oldu şükür. Ama o zamanlar yam bahsettiğin gibi sabah 5-6 olmadan asla uyumuyordu sabaha kadar ağlıyordu bende senin gibi silikon uçla emziriyorum her seferinde tutup onu çıkartıyordu ben takmaya çalışıyorum o ağlıyor sürekli bu döngü böyleydi ama 40 ı çıktı ve bir düğmesi varmış da basılmış gibi tamamen döndü çok şüküür 🙏🏼 herkes bana geçecek diyodu ama benim hiç inancım yoktu o ağladıkça oturup onunla ağlıyordum saatlerce . Bana söyleneni bende sana söyleyeyim o halde benim geçti şeninde geçecek güzel anne 💜
Nepenthe_ alintugce34 inşallah geçer kuzum gerçekten buna çok ihtiyacım var elimden geleni yapıyorum ama işte bazen çok tükendiğimi hissediyorum çaresiz hissediyorum
Nepenthe_ Poly-ana inşallah canım bende bilmiyorum sorun ne nerde hata yapıyorum zaten emmeme sorunu çok canımı sıkıyor zorla emziriyorum çok şükür sarılık olmadık onun için çabaladım zaten ama bu silikonu nasıl bıraktıracağım bilmiyorum onsuz asla emmiyor
Poly-ana Nepenthe_ Kuzenimde bebeğini 2 ay kadar silikonla emzirdi sonra zamanla bıraktı çokta kolay oldu şuan Nasıl emmek istiyorsa öyle emsin emme yetisi iyice oturunca silikonsuz emecek inşallah ☺️
Nepenthe_ Aryaklc gündüz hiç bir problemimiz yok en azından mamadan sonra uyuyor gayet güzel ne oluyorsa gece 12 den sabah 5 e kadar asls uyumuyor sürekli memede kalmak istiyor yapışık ikiz gibiyiz asla ayıramıyorum ama sabah 5 te mamasını içip mışıl mışıl uyuyor
Nepenthe_ Poly-ana ayy inşallah çok istiyorum artık bıraksın sürekli silikon yıka temizle bi anda ağlıyor emzirmek istiyorum ama silikon arıyorum kurtulmak istiyorum bende
Aryaklc Nepenthe_ ayyy bir kac ay önceki halimi hatırladım inanın bizde oyleydik gece uyumadigi icin bu sefer full gündüz uyuyordu doktorumuzun önerisiyle şimdi uykumuz biraz daha derinleşti ha kesintisiz sabaha kadar uyumuyor gece meme istiyor ama 2-3 bazende 4 saati buluyor uyumasi o bile yetiyo bana
Nepenthe_ Aryaklc Ogrenecekcokseyvar ayy canım kızlar vallahi şunları duymak o kadar iyi geldi ki bi umut oldunuz çünkğ bana bu hiç bitmeyecekmiş geçmeyecekmiş gibi gelmeye başlamıştı inşallah bigün bende sizin gibi geçmiş zaman olarak konuşabilirim bunları ama en azından bana umut verdiniz Allah razı olsun 🙏🏻♥️
Aryaklc Nepenthe_ senden de Allah razi olsun canim geçecek elbet merak etme hatta yeni huylari çıkacak 🤣
niHanzade Nepenthe_ isterseniz doktorunuzla görüşün, benim kızım da sadece mama yiyince uyurdu. Aynı şeyi yaşadım ve doktorumuz beni dinlendirmesi gerektiğini söyledi. Uyku şuan sizin için önemli, inanın sadece 20-25 gün daha dayanırsanız rayına oturacak☺🌼🌸
Nepenthe_ niHanzade bende sabretmeye çalışıyorum inşallah bitecek bu günler geçecek inanmak istiyorum buna çünkü artık fazlasıyla yıpranmaya başladım
Bilgeebaby Nepenthe_ annem gittiğinde banada öyle ağlama krizleri oldu atak dönemimiydi neydi artık. Ne uyuyordu ne yatıyordu sadece kucağımda olmak istiyordu. Ama geçiyor bir gün hiç uyumuyor bir gün sürekli uyuyor. Bebekler rutinleri seviyormuş onu bozmaya çalış kalkma saatini biraz öne çekki mesela gece 11 4 yap yavaş yavaş. Kızımda hep gece 4:30 da gaz krizine giriyor hep o saatte tuvaletini yapıyor bende onu değiştitmeye çalışıyorum. O saatten sonra bende uyumuyorum çünkü
Nepenthe_ Bilgeebaby valla kuzum elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama bazen kendimi çok çaresiz hissediyorum ne yapacağımı şaşırıyorum ilk bebeğim birde tecrübesizim herşeyi onunls öğreniyorum bende daha önce hiç bi bebekle hu kadar vakit geçirmedim inşallah her şey güzel olacak buna inanmak istiyorum
Bebeklianneeee Nepenthe_ canım mamayı kaşıkla ver gogusunu tutturmaya çalış pes etme uğraş uyku sorunu da maalesef oluyor . Ama büyüdükçe inşallah düzelecek . Buhunler geçecek moralini bozma,❣️
Nepenthe_ Bebeklianneeee inşallah canım benim valla şu yazdıklarınız bana umut oldu gerçekten Allah razı olsun 🙏🏻♥️
Symugr Nepenthe_ teselli vermek değil yanlış anlamayın benm bebegm kolikti ne gece uyurdu ne gündüz yanınızda yardım edecek birinin olması cok önemli. Yoksa bizde aynıydık ve ben oturup aglıyodm bi çözümü de yoktu yaşadıklarımın. 2 ay oldu biraz dha düzeldi 3 4 derken şuan 6 aylık olmak üzere ve yerde kendi dönüyor oyuncaklarla oynuyor. Cok zor herkes bu dönemlerden geçti. Eşim her zman der ki kolay olsaydı annelik hakkı dye bsey olmazdı der. Sabret dua et geciyor gercekten dha cok küçük ve size ihtiyacı var adapte olmaya çalısyr o da. Bana biri böyle söylrdgnde kızıyorum beni anlamıyosnz dıyordm. Belki sende aynısnı düşünürsün ama yalnız degılsn ve gecyr gercekten ☺️
Nepenthe_ Symugr yok Estağfirullah kızmıyorum aksine bunları duyduğuma mutlu oluyorum çünkü bazen bana hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor bi çıkmazın içinde hissediyorum kendimi yanımda kardeşim var yalnız değilim ama yinede benden başka kimsede durmuyor zaten inşallah geçecek çok teşekkür ederim 🙏🏻♥️