Annesiiivekuzusu Bende aynı durumu yaşıyorum 4 aydır neler çektiğimi sadece ben bilirim . Mama ver demelerine rağmen vermedim biberon vermedim sırf anne sütü alsın beni emsin diye bin bir türlü savaş verdim . Hiç bir yere çıkamadım meme reddiyle resmen savaş içine girdim biz kazanıcaz diye diye 5 aylık olucaz neredeyse. Kilo alımı iyi olduğu için doktorum pes etme diyor ama sütüm iyice azaldı gücüm kalmadı emzirmekle uğraşacağıma evladımla daha iyi vakit geçiririm, sürekli çığlık atan ağlayan bir bebek olsun istemiyorum. Doydu mu doymadı mı emin olamamak yerine ne yediğini bilirim kafam rahat olur ikimiz de daha iyi oluruz diyorum bu şekilde aramızdaki bağın da zedelendiğini düşünüyorum her ne kadar kendime engel olmaya çalışsam da sinirleniyorum ağlıyorum üzülüyorum stres oluyorum ve evladım daha da vazgeçiyor bende vazgeçmek üzereyim artık çok tükendim . Ek gıdaya kadar sabredeyim diyorum ama bakalım nasıl olacak . Gerçekten olmayınca olmuyor ben “göğüslerim sarkmasın diye emzirmiyorum ,mama veriyorum yoksa uyutmuyor “ diyen bir sürü anne gördüm ve gayet mutlular ben anne sütü alsın diye bu kadar çaba gösteriyorum ama olmuyor belki de biraz rahat olmak gerek mama da alsa meme de emse biz anneyiz bu psikolojiden bir an önce çıkarız umarım :( 🙏🏻