Hiç sıkıntı yapmayın ben saatlerce kalkmadan memede tuttum ayrıca mama takviyesi de yaptım, sizinle temas etmek istiyordur. Benim bebeğim hastanede hem memeyi hem mamayı almadı çok zor zamanlar geçirdim doktorumuz memeyi alsın alışsın diye emzirirken meme ucuna tahin sürmemi önerdi memeyi alır dedi parmak ucuyla hep sürdüm almaya başladı ve memeye alıştı, iyice alışınca da bıraktım, meme reddi varsa deneyebilirsiniz. Kendinize sıkıntı yapmayın ve 3. Kişilerin karışmasına izin vermeyin eşiniz buna karşı çıkıyorsa da özellikle doktorun yanında işinize karışıldığını söyleyin. Doktorumuz özellikle kendi açıp konuyu eşime sadece beni dinleyeceksiniz benim dediklerimi yapacaksınız başklarının kafasına göre hareket etmeyin bebek sizin başkasının değil demişti. İnanın çok işe yarıyor.